No Data Found
T’apassiona el món de l’educació, el desenvolupament dels infants i vols formar part del seu creixement com a professional? Vols ser especialista en educació infantil o educador o educadora de suport a les mestres? T’agradaria desenvolupar programes específics per a infants en situació de risc social o en serveis i recursos de suport familiar?
En el cicle formatiu d’Educació Infantil coneixeràs diferents pedagogies i metodologies on l’infant és el protagonista del seu desenvolupament i aprenentatge per tal d’acompanyar-lo des del respecte. Alhora, et formaràs com a professional del món educatiu, tant de l’educació formal com en el temps de lleure. Podràs treballar com a educadora/tutora des de llar d’infants i escoles bressol i de suport d’infantil 3 anys, fins a ludoteques, casals d’estiu, espais familiars, cases de colònies, biblioteques i altres serveis dins del món educatiu.
Saps què? Si estudies aquest cicle amb nosaltres tens la possibilitat de fer les pràctiques DUAL a llar d’infants i escoles curosament seleccionades/triades segons la seva línia pedagògica. Aquests centres aposten per una mirada educativa respectuosa, de seguretat i confiança cap a l’infant i les seves famílies. I tu, t’hi podràs formar en primera mà. A més, si ets de les persones seleccionades a fer DUAL, el centre formador et donarà d’alta a la seguretat social i rebràs una renumeració econòmica fixa, establerta pel Departament d’Ensenyament.
A més, obtindràs també el Títol de Monitor/a de Lleure de la Fundació Pere Tarrés, el Certificat Homologat de Suport Vital Bàsic, impartit pel Servei de Medicina Intensiva de l’Hospital Vall d’Hebron, i una formació complementària concedida per la Universitat de Granada.
PRIMER | M01 Intervenció amb famílies i atenció als infants en risc social | 99 |
M02 Didàctica de l’educació infantil | 165 | |
M03 Autonomia personal i salut infantil | 132 | |
M04 El joc infantil i la seva metodologia | 165 | |
M06 Desenvolupament cognitiu i motriu | 132 | |
M07 Desenvolupament sòcioafectiu | 99 | |
M10 Formació i orientació laboral | 66 | |
M11 Empresa i iniciativa emprenedora | 66 | |
924 | ||
SEGON | M05 Expressió i comunicació | 198 |
M08 Habilitats socials | 132 | |
M09 Primers auxilis | 66 | |
M12 Projecte d’EI | 231 | |
M13 Formació en centres de treball | 449 | |
1076 |
Curs | Mòduls Professionals | Unitats formatives | Hores | Total |
1 | M01 Intervenció amb famílies i atenció als infants en risc social | UF1 Intervenció socioeducativa amb infants en risc social | 50 | 99 |
UF2 Intervenció socioeducativa amb famílies | 49 | |||
1 | M02 Didàctica de l’educació infantil | UF1 Contextualització de la intervenció educativa en infants de 0 a 6 anys | 33 | 165 |
UF2 Planificació dels espais, els temps i els recursos en educació infantil | 22 | |||
UF3 Disseny de projectes i activitats educatives en l’àmbit formal | 77 | |||
UF4 Disseny de projectes i activitats educatives en l’àmbit no formal | 33 | |||
1 | M03 Autonomia personal i salut infantil | UF1 Atenció i cura de l’alimentació dels infants | 26 | 132 |
UF2 Atenció i cura de l’activitat i el descans dels infants | 22 | |||
UF3: Atenció i cura de la higiene dels infants | 22 | |||
UF4 Programació dels hàbits d’autonomia personal | 40 | |||
UF5 Intervenció en situacions de salut d’especial dificultat | 22 | |||
1 | M04 El joc infantil i la seva metodologia | UF1 El joc i les joguines | 65 | 165 |
UF2 Disseny de projectes d’intervenció d’oci i lleure educatiu | 50 | |||
UF3 Implementació d’activitats d’oci i lleure | 50 | |||
2 | M05 Expressió i comunicació | UF1 Int. en el des. de la comunicació i l’expressió verbal | 44 | 198 |
UF2 Int. en el des. de la comunicació i l’expressió rítmico-musical | 30 | |||
UF3 Int. en el des. de la comunicació i l’expressió lògic- matemàtic | 25 | |||
UF4 Int. en el des. de la comunicació i l’expressió gestual | 39 | |||
UF5 Int. en el des. de la comunicació i l’expressió a través de les TAC | 25 | |||
UF6 Int. en el des. de la comunicació i l’expressió plàstica | 35 | |||
1 | M06 Desenvolupament cognitiu i motriu | UF1 Intervenció en el desenvolupament sensoperceptiu | 20 | 132 |
UF2 Intervenció en el desenvolupament motriu | 20 | |||
UF3 Intervenció en el desenvolupament cognitiu | 30 | |||
UF4 Intervenció primerenca | 20 | |||
UF 5 Pràctica psicomotriu | 42 | |||
1 | M07 Desenvolupament sòcioafectiu | UF1 Intervenció en el desenvolupament afectivo-sexual | 49 | 99 |
UF2 Intervenció en el desenvolupament social. | 50 | |||
2 | M08 Habilitats socials | UF1 Habilitats comunicació en infants, famílies i professionals | 66 | 132 |
UF2 Dinamització de grups | 66 | |||
2 | M09 Primers auxilis | UF1 Recursos i trasllat d’accidentat | 22 | 66 |
UF2 Suport vital bàsic (SVB) i DEA | 22 | |||
UF3 Atenció sanitària d’urgència | 22 | |||
1 | M10 Formació i orientació laboral | UF1 Incorporació al treball | 33 | 66 |
UF2 Prevenció de riscos laborals | 33 | |||
1 | M11 Empresa i iniciativa emprenedora | UF1 Empresa i iniciativa emprenedora | 66 | 66 |
2 | M12 Projecte d’EI | UF1 Projecte d’atenció a la infantesa | 231 | 231 |
2 | M13 Formació en centres de treball | UF1 Formació en centres de treball | 449 | 449 |
2000 |
El nostre mètode d’aprenentatge està centrat en l’alumne. Les classes es fan de forma experiencial i manipulativa, seguint la metodologia Learning by Doing.
L’objectiu és desenvolupar l’esperit crític i la capacitat d’anàlisi fent a l’alumne partícip i protagonista del seu aprenentatge. Treballem el contingut a partir de diferents propostes d’aprofundiment que permeten al nostre alumnat formar-se des de la pràctica, en un ambient proactiu i professionalitzador, com per exemple:
Donem molta importància a conèixer l’entorn i la realitat educativa que ens envolta. D’aquesta manera, portem a terme diferents sortides, activitats i xerrades de caire educatius com ara:
Complementem la nostra formació amb altres titulacions i amb experiències internacionals
Una vegada tinguis el títol superior pots:
Podràs treballar com a:
Entre d’altres.
El procés de matriculació es divideix en 2 fases:
1. RESERVA DE PLAÇA
Per assegurar la teva plaça s’ha de fer una transferència de 65€ al número de compte
IBAN: ES19-2100-5000-58-0200207690
indicant el nom de l’alumne, els seus cognoms i el cicle al qual es matricula.
Un cop rebuda la transferencia de la reserva, rebreu un mail de confirmació de plaça. En cas de que les places estiguin esgotades, us avisarem el més aviat possible per possar-vos a la llista d’espera.
2. MATRÍCULA OFICIAL
Per tal de poder completar el procés de matriculació cal omplir el formulari de matrícula i tindre a mà els documents següents:
Requisits d’accés (sense nota de tall)
Per poder optar a fer un cicle formatius de grau superior els candidats han d’haver superat una de les vies d’accés acadèmiques següents:
Si accediu a un cicle formatiu mitjançant la prova d’accés als cicles formatius de grau superior en el certificat hi ha de constar el cicle formatiu al qual teniu accés. Només us podreu matricular als cicles formatius que figurin en el certificat.
Si heu superat la prova d’accés a un cicle formatiu de grau superior i voleu cursar-ne un altre, haureu de fer la prova de les matèries específiques segons el cicle formatiu que vulgueu cursar.
Si heu obtingut l’exempció de la part específica només podreu accedir al cicle formatiu per al qual heu obtingut l’exempció. Si voleu accedir a un cicle formatiu diferent haureu de sol·licitar, al Departament d’Educació, una altra exempció de les matèries específiques sempre que pugueu demostrar experiència professional.
Si heu obtingut el títol a un altre cicle formatiu de grau mitjà (consultar compatibilitat amb el centre).
Si accediu als cicles formatiu mitjançant la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys heu de presentar el certificat que acredita que heu superat la prova. No són vàlids els certificats que justifiquen que s’han superat algunes matèries a la universitat.
Tingueu en compte que podeu estudiar un cicle formatiu en la modalitat presencial i en la modalitat a distància, de forma simultània, sempre que no us matriculeu dels mateixos crèdits/mòduls als dos centres.
Si ja esteu cursant el cicle formatiu en un altre centre heu de presentar igualment la documentació que acredita que teniu accés al cicle formatiu, és a dir, el títol o certificat de la prova d’accés. Opcionalment, també podeu presentar un certificat de qualificacions finals per incorporar els crèdits/mòduls superats al vostre expedient. Els butlletins de notes o informes d’avaluació no són vàlids.
Si heu obtingut una titulació oficial a l’estranger heu de demanar la convalidació corresponent. Trobareu tota la informació al web del Departament d’Educació.
Només us podreu matricular a un cicle formatiu si aporteu el volant d’inscripció condicional, que ha de ser vigent i us comprometeu a comunicar la resolució tan aviat com la rebeu del Departament d’Educació.
No es podrà expedir cap titulació sense el reconeixement del títol d’accés al cicle formatiu.
Tècnic Superior en Educació Infantil (Publicat al RD 1394/2007, de 29 d'octubre, pel qual s’estableix el títol de Tècnic Superior en Educació Infantil).
08024 Barcelona