No Data Found
¿Vols treballar com a responsable de l’àrea de màrqueting i d’e-commerce? ¿T’agradaria portar les campanyes publicitàries de l’empresa o el departament d’investigació i estudis comercials? ¿I la promoció i publicitació de productes i/o serveis? ¿Et motiva coordinar les accions SEO i SEM? ¿que tal se’t dóna dissenyar campanyes publicitàries , estratègies de màrqueting, ser commnunity manager, les relacions públiques…? A La Salle ho faràs amb garantia, professionalitat i una inserció laboral del 92%. També podràs continuar estudis a la nostra Universitat (Ramon Llull) amb convalidacions o fer Màsters i Postgraus propis. Estudia en una de les xarxes educatives més grans del món el cicle formatiu de grau superior en Màrqueting i Publicitat.
Atenció al client, consumidor i usuari | Organització de l’atenció al client, consumidor i usuari , Gestió i manteniment de dades de clients , Gestió de processos de serveis al consumidor. |
Disseny i elaboració de material de comunicació | Planificació i organització del pla de comunicació, Elaboració del material de comunicació. |
Gestió econòmica i financera de l’empresa | Emprenedoria, creació d’empresa, i inversió i finançament, Operativa de compravenda i tresoreria, Comptabilitat i fiscalitat empresarial. |
Investigació comercial | Planificació de la investigació comercial, Fase exploratòria de la investigació comercial, Fase concloent de la investigació comercial I Tractament, anàlisi i conclusions. |
Treball de camp en la investigació comercial | Selecció, formació i motivació del personal de treball de camp, Organització i control del personal de treball de camp. |
Llançament de productes i serveis | Planificació del llançament, Accions de llançament i control. |
Màrqueting digital | Eines de màrqueting digital, Pla de màrqueting digital. |
Mitjans i suports de comunicació | Elaboració del pla de mitjans, Control de l’execució del pla de mitjans. |
Polítiques de màrqueting | Organització comercial, Màrqueting estratègic, Màrqueting operacional, Pla de màrqueting. |
Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting. | Relacions públiques i protocol empresarial, Organització d’esdeveniments de màrqueting. |
Anglès Professional | Ús de l’anglès (tant oral com escrit) aplicat al sector productiu amb la possibilitat d’acreditar un B2. |
Mòdul propi: Marketing 2.0 | Estratègies Avançades pel Marketing Digital. |
Projecte de màrqueting i publicitat | |
Itinerari personal per a la ocupabilitat I | Gestió del perfil professional i riscos laborals. |
Itinerari personal per a la ocupabilitat II | Desenvolupament empresarial d’una idea. |
Sostenibilitat aplicada al sector productiu | |
Digitalització aplicada al sector productiu |
El nostre mètode d’aprenentatge està basat en l’alumne. Les classes es fan de forma experiencial i manipulativa, seguint la metodologia Learning by Doing. Un sistema ple de recursos per maximitzar i personalitzar l’aprenentatge.
Dins d’aquesta metodologia, hi combinem altres mètodes d’aprenentatge actiu que permeten al nostre alumnat formar-se des de la pràctica, en un ambient proactiu i professionalitzador, com per exemple:
A La Salle fomentem molt les Soft Skills i l’aprenentatge actiu a través d’activitats, xerrades, sortides…:
Una vegada tinguis el títol superior pots:
Amb la titulació obtinguda al Cicle Formatiu de Màrqueting i Publicitat, podràs treballar en l’elaboració i seguiment de les polítiques i plans de màrqueting, analitzant les variables del màrqueting mix per aconseguir els objectius comercials definits per l’empresa.
També podràs planificar i desenvolupar les accions de màrqueting digital i sistemes de comunicació a través d’internet, per assolir els objectius de màrqueting de la política de comerç electrònic de l’empresa, com ara aplicar polítiques de SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing) i Community Manager.
Així mateix, podràs dissenyar la política de relacions públiques de l’empresa o bé gestionar els serveis d’atenció i informació al client, o el llançament de productes nous al mercat.
Un titulat en marketing i publicitat pot treballar en empreses com a:
Entre d’altres.
El procés de matriculació es divideix en 2 fases:
1. RESERVA DE PLAÇA
Per assegurar la teva plaça s’ha de fer una transferència de 65€ al número de compte
IBAN: ES19-2100-5000-58-0200207690
indicant el nom de l’alumne, els seus cognoms i el cicle al qual es matricula.
Un cop rebuda la transferencia de la reserva, rebreu un mail de confirmació de plaça. En cas de que les places estiguin esgotades, us avisarem el més aviat possible per possar-vos a la llista d’espera.
2. MATRÍCULA OFICIAL
Per tal de poder completar el procés de matriculació cal omplir el formulari de matrícula i tindre a mà els documents següents:
Requisits d’accés (sense nota de tall)
Per poder optar a fer un cicle formatius de grau superior els candidats han d’haver superat una de les vies d’accés acadèmiques següents:
Si accediu a un cicle formatiu mitjançant la prova d’accés als cicles formatius de grau superior en el certificat hi ha de constar el cicle formatiu al qual teniu accés. Només us podreu matricular als cicles formatius que figurin en el certificat.
Si heu superat la prova d’accés a un cicle formatiu de grau superior i voleu cursar-ne un altre, haureu de fer la prova de les matèries específiques segons el cicle formatiu que vulgueu cursar.
Si heu obtingut l’exempció de la part específica només podreu accedir al cicle formatiu per al qual heu obtingut l’exempció. Si voleu accedir a un cicle formatiu diferent haureu de sol·licitar, al Departament d’Educació, una altra exempció de les matèries específiques sempre que pugueu demostrar experiència professional.
Si heu obtingut el títol a un altre cicle formatiu de grau mitjà (consultar compatibilitat amb el centre).
Si accediu als cicles formatiu mitjançant la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys heu de presentar el certificat que acredita que heu superat la prova. No són vàlids els certificats que justifiquen que s’han superat algunes matèries a la universitat.
Tingueu en compte que podeu estudiar un cicle formatiu en la modalitat presencial i en la modalitat a distància, de forma simultània, sempre que no us matriculeu dels mateixos crèdits/mòduls als dos centres.
Si ja esteu cursant el cicle formatiu en un altre centre heu de presentar igualment la documentació que acredita que teniu accés al cicle formatiu, és a dir, el títol o certificat de la prova d’accés. Opcionalment, també podeu presentar un certificat de qualificacions finals per incorporar els crèdits/mòduls superats al vostre expedient. Els butlletins de notes o informes d’avaluació no són vàlids.
Si heu obtingut una titulació oficial a l’estranger heu de demanar la convalidació corresponent. Trobareu tota la informació al web del Departament d’Educació.
Només us podreu matricular a un cicle formatiu si aporteu el volant d’inscripció condicional, que ha de ser vigent i us comprometeu a comunicar la resolució tan aviat com la rebeu del Departament d’Educació.
No es podrà expedir cap titulació sense el reconeixement del títol d’accés al cicle formatiu.
Tècnic superior en Màrqueting i publicitat (Publicat al RD 1571/2011, de 4 de novembre, pel qual s’estableix el títol de Tècnic Superior en Màrqueting i publicitat).
08024 Barcelona