Com és el Cicle Formatiu de Grau Superior en Educació Infantil, des de la mirada de les docents?
Fruit del treball conjunt i de la col·laboració de l’equip del CFGS d’Educació Infantil de La Salle Gràcia amb l’Associació de Mestres Rosa Sensat, la Marta Fanlo, la Mònica Parera i la Laura Pérez, docents del cicle d’Educació Infantil de La Salle Gràcia, han publicat al web de Rosa Sensat un article molt emotiu en què narren, des de la seva perspectiva i experiència, les vivències a les aules abordant neguits, reflexions i alegries que sorgeixen en el dia a dia.

L’Associació de Mestres Rosa Sensat és una entitat de referència en el món educatiu, dedicada a la formació i millora pedagògica dels professionals de l’educació. Treballa per oferir als infants la millor educació possible, situant-los sempre al centre de l’aprenentatge.
Metodologia educativa basada en la confiança i el pensament crític


La manera com les nostres docents entenen l’educació superior està molt en sintonia tant amb la filosofia de La Salle Gràcia com amb el compromís de Rosa Sensat amb la qualitat educativa i l’actualització pedagògica. La seva filosofia parteix d’una base de confiança en l’alumnat, en la seva capacitat d’aprenentatge i evolució, així com en els seus valors i esperit crític. Escoltar l’alumnat, acompanyar-lo en el seu procés de creixement i fomentar el pensament reflexiu són pilars clau en la seva metodologia educativa.
En aquest article, comparteixen les seves reflexions sobre els desafiaments i les oportunitats que ofereix el món de l’educació infantil, un àmbit que requereix passió, dedicació i una mirada constant de millora.
Us convidem a llegir-ho i a descobrir el seu punt de vista sobre la formació dels futurs professionals de l’educació infantil.
Enhorabona, Marta, Mònica i Laura, i gràcies per compartir aquesta mirada amb nosaltres cada dia!
