Per celebrar que s’acosta el tancament de curs, l’alumnat de primer del Cicle Formatiu d’Educació Infantil ha organitzat una Gran Festa de la Primavera per als més menuts de la casa!
Per grups, han dissenyat, implementat i avaluat diferents tipus de jocs per als nens i nenes d’I3, I4 i I5, sempre tenint en compte les seves capacitats i necessitats d’aprenentatge i desenvolupament.



A La Salle treballem amb el Nou Context d’Aprenentatge (NCA), una metodologia d’aprenentatge experiencial i relacional que, en l’etapa de Cicles Formatius, permet treballar coneixements i continguts de manera intermodular, a través de la resolució de reptes relacionats amb el seu camp professional.
A més, a La Salle Gràcia tenim el gran avantatge de poder comptar amb la presència i col·laboració dels infants d’Educació Infantil, amb els quals podem implementar moltes de les activitats i propostes educatives treballades a classe. Per als infants, aquesta experiència també els resulta molt engrescadora, ja que els permet participar en una gran varietat d’activitats lúdico-educatives, tallers i jocs que enriqueixen el seu procés d’aprenentatge.



A la Festa de la Primavera hi vam tenir ball, jocs, música, teatre, tallers… Hi va haver de tot!
Sempre és un plaer poder gaudir d’aquests moments compartits. Tan grans com infants s’ho van passar d’allò més bé!



